Donnerstag, 16. Februar 2012

Challenge bei Waltzing Mouse!

Heute habe ich mich hingesetzt und mit meinem neuen Set von Waltzing Mouse gewerkelt.
Da die Challenges immer tolle Sketche sind, habe ich gedacht, dass ich mein Glück mal versuche.


Ich hatte auch Lust auf frühlingshafte Farben und habe das zartrosa, mattgrün, olivgrün, wildleder und Savanne von Stampin Up benutzt. Die Kreise auf dem Hintergrundpapier sind auch aus dem schönen Stempelset. Das ist wirklich sehr vielseitig.

                                                   Liebe Grüße
                                                        Dani


Kommentare:

  1. You've used my #1 favorite set (isn't it just the best??!!) and your card is absolutely FABULOUS I LOVE everything about it!
    So sweet and so many beautiful details! Love it! Have a great day, hugs, Karin

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Dani,

    toll sieht dein Werk aus.Sehr schöne freundliche ,frühlingshafte Farben machen hier auch sehr viel her.KLASSE!!!!!!!!
    Habe mir gerade mal das Set angeschaut und wow ,es ist super,super-vielseitig.
    Da kannst du ja noch richtig ausprobieren und uns bitte nichts vorenthalten.....*g

    Liebe Grüße

    Marion

    AntwortenLöschen
  3. Oh so sweet, I just love how you have pink leaves scattered about on those trees! Love your stamped background paper and the sweet little flower border that you created! So glad you could play along with the WMSC this week! :)

    AntwortenLöschen
  4. Awwww. This is so adorable. Love that set - my first purchase from WMS.

    AntwortenLöschen
  5. Süß! Das ist eines der ersten Sets, die ich mir von Waltzingmouse gekauft habe! Schöne Farbkombination! Ich glaube ich weiß wie meine nächste Stampin Up - Bestellung aussehen wird. Ich hoffe Du hast die Karte auch in die Galerie hochgeladen!? Das könnte der nächste "Big Cheese" werden!

    AntwortenLöschen
  6. A wonderful tree scene! love the pinks and greens - and the pretty stamped background!

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful - love the colours you used.

    AntwortenLöschen
  8. wonderfully done and the trees are just too cute

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful, such a pretty combination of colours and stamps!

    AntwortenLöschen
  10. Dani, very, very pretty card! I love teenie trees and your spring version is wonderful Kx

    AntwortenLöschen
  11. Daniela, this is such a pretty card!! Beautiful Spring colours and the trees are gorgeous.

    AntwortenLöschen
  12. This is just darling, I'm not a pink person, but the pink and green combo works so well I may even give it a try myself!! Teeny tress is the most versatile set, and I want to give this card a try myself!!!thanks for the inspiration!

    AntwortenLöschen
  13. Ahhh, teeny trees in pink and green! Fabulous!!! Great card!

    AntwortenLöschen
  14. Great idea to add a dash of pink with the leaves.

    AntwortenLöschen
  15. Beautiful!
    Those Teeny Trees are spectacular...
    and that stamped background...
    aaawwww!!!...
    don't you just love how Claire gives so many uses for her sets...
    it's all fabulous! :)

    AntwortenLöschen
  16. I adore the pinks and green. The trees are cute and your stamped background is fun and perky!

    AntwortenLöschen
  17. Love this! This is one of my favorite sets

    AntwortenLöschen
  18. Your card is just delightful! I love those little trees and the colors you used are wonderful.

    AntwortenLöschen
  19. Daniela, i love everything about this card - the colours, your stamping - those birds and little trees - just ADORABLE!! Perfect spring card!! FAB

    AntwortenLöschen
  20. love the pink + green -- such a great and happy color combo.

    AntwortenLöschen
  21. This is adorable, Dani! I love the pinks and greens and how springy you made those trees! Great job!

    AntwortenLöschen

Schön, dass Du da bist, ich freue mich über einen Kommentar!